Získej švícarák zadarmo! - Burn Creek hut

12/16/2016

V rámci studie sledování návštěvnosti opuštěných míst na Novém Zélandu mám VELIKOU PROSBU pro všechny, co zůstali uvězněni na tomhle úžasném místě!!!
Na začátku roku 2015 jsem navštívil zapadlý kout trampingové historie. Malou chatku uprostřed hor. Klasická lovecká chata poskládaná z plechu s velkým komínem a otevřeným krbem. Burn Creek Hut. 

Doslova jsem se vboural do tmavé nevábné místnosti. Matrace byla plesnivá a pokrytá mišíma hovínkama. Podlaha tvořená plochými kameny byla obrostlá mechem.
Do návštěvní knihy natekla voda a celkem shnila. Otevřel jsem ji a nedočkavě nalistoval poslední záznam před třemi měsíci. A předtím 8 měsíců samoty bez lidí!
Zaplněno je jen pár stránek a přitom zde byla nainstalována v roce 1991.
Od roku 94 se místní zpráva přestala starat o cestu.
Jestli byste mohl někdo dojít do téhle chaty a zjistit, jak je to s její návštěvností, udělali byste mi velkou radost.
A aby to bylo zajímavější - Kdo mi předloží sadu fotografií z chaty, jejího okolí a nějaké detajly, záznam z návštěvní knihy s mým jménem dostane ode mě Swiss skládací nůž s pilkou!!!! Vyhrává první, kdo mi napíše na FB. To bude mela! Zástupy lidí pošlapou do Zélandského lesa, hned jak zkončí karanténa!

Martin Mirinský horský Brouk Pytlík - všechno zná, se vším poradí, kde nebyl tam bude a od všeho má klíče.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started